Moschino İki Farklı Koleksiyon !

Herkese yeniden ve yeniden merhaba ! ;)
Bu yıl Jeremy Scott'ın müthiş yaratıcılığını sergilediği tasarımlarında iki hatta ikiden fazla konsept ele alınmış ; 'Looney Tunes' , 'İnşaat' ve 'Temizlik Ürünleri' ; şahsen ben Barbie koleksiyonunu daha çok seven bir insan olarak bu koleksiyonları pek beğendiğimi söyleyemem özellikle Moschino'nun bu yıl ki arması gerçekten kötüydü.Yani Chanel'in armasını biraz daha değiştirerek kendi markalarına enjekte eden Moschino bu yıl biraz özgünlüğü başka bir kelimeyle karıştırmış ama yine de ben t-shirt elbiselerini ve telefon kaplarını her zamanki gibi çok beğendim.Neyse çok konuştum :) Hepinize iyi akşamlar diliyorum.Yarın gününüz çok güzel geçsin.Bir süre buralarda olmayabilirim ; o yüzden bütün okuyucularımdan çok özür diliyorum.Bir de unutmadan Moschino'nun yeni parfümünden bahsetmezsek gözü kalır.Moschino'nun geçen yıl ki oyuncak ayı şeklinde olan parfümünden sonra bu yı da temizlik spreyi annelerimizin deyimiyle 'camsil' şeklinde olan bu parfümün adıysa 'Fresh Couture' ; Türkiye'ye gelip gelmeyeceği haberini ise yakınlarda duyarız.Son biligiyi de verdikten sonra artık bence susmalıyım :) bütün okuyucularım hepinizi çok çok öpüyorum bir dahaki yazımda görüşmek üzere esen kalın :*
                                                                                                                                xox Şevval,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder