Doğum Günü Kombinim !

Herkese merhaba !
Aslında dün yazmayı düşündüm fakat doğum günü kutlamalarından vakit bulamadım ; arkadaşlar , kuzenler ve ailem derken bir baktım doğum günüm bitmiş.Hatta bir gün geçmiş.
16 yaşıma bastım ; Biraz değişik bir his sanırım :)
Doğum günümde neler giydim onlardan bahsedeyim ;
Üzerime  geçen sezonda aldığım Roman marka siyah yuvarlak yaka kazağı giydim fiyatının 70 TL gibi hatırlıyorum.Altıma George marka pembe krep kumaştan yapılan eteği tercih ettim bu eteğin fiyatınınsa 15 TL olması lazım.Normalde file çorapla giyeceğim eteğimi havanın soğuk olması sebebiyle opak çorapla kombinledim fakat üstüne file çorap geçirince daha da hoşuma gitti bu sebeple çift kat çorap giymiş oldum .Çoraplarımı ise Penti'den aldığım opak çorap 15 ; file çorapsa 11 TL idi.Ayakkabı olaraksa MCM'nin düz siyah deri botlarını tercih ettim sanırım bu da 280 TL idi.Çanta olarak H&M'in Moschino'nun Barbie koleksiyonuna benzetilmiş fuşya,pembe ve beyaz renklerinden oluşan çantayı kullandım.Çantanın fiyatınıysa 50 TL diye biliyorum.
Evet doğum günümle ilgili konuştuğuma göre bir header daha bitmiş oldu.Okuyan herkese teşekkür ederim.Yurtdışından beni okuyan okurlarıma da teşekkür ederim.
Note:Hi everyone ! I know you try to understand my sharing but I write them with my own language.If you will follow my blog , I can translate them to English.''How can you follow me ?'' You asked.You will see a google sign that 'google friend connect' writes underneath of it and then you will see 'Bu siteye katılın' sign.Click that sign and log in your gmail.
Thanks everyone for reading me :)
Herkese teşekkür ederim.Avrupa Müzik Ödülleri Töreni başlayacak bu törenden sonra kırmızı halı yorumlarımı yapacağım.Görüşmek üzere :)
                                                                                                                 xox Şevval ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder