Ben Yokken Neler Oldu ?

Herkese Merhaba ; ilk önce okurlarımdan bu kadar uzun süredir bloga girmediğim için özür dilerim fakat okullar açıldı ve benim okul alışverişimdi , ders programımdı , yıllık planımdı derken bir baktım 11 Ekim olmuş.Sizleri çok özledim gerçekten ama giremedim bloguma tekrardan kusura bakmayın bugün haftasou ve ilk defa evdeyim ; o yüzden fırsat bulup yazma şansına eriştim :)
Bugün ne kadar da bitmiş olsa da  Paris Moda Haftası'ndan bahsetmek istiyorum ; tabii ki Paris deyince Chanel ve Dior olmadan olmuyor gerçekten müthiş defileler yapmışlar .Özellikle Chanel , Market  konseptinden sonra bu yıl Havaalanı konsepti yapmış gerçekten o kadar şeker olmuş ki :)  Bir de unutmadan Moschino ise bu yıl Fresh Couture konseptiyle temizlik malzemelerini parodileştirip tasarımlara yansıtmış ayrıca Moschino'nun yeni çıkardığı parfümü de unutmamak gerek tabii.
O kadar bahsedilecek şey var ki ; Christian Louboutin'in çıkardığı ruj serisi , Louis Vouitton , Balanciaga ,vesaire vesaire bunların hepsini vakit buldukça yetiştirebildiğim kadarıyla bugün paylaşacağım .Hepinize çok teşekkür ederim :)
                                                                                                                        xox Şevval ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder