New York Moda Haftası ; Marc Jacobs İlkbahar-Yaz 2016

Herkese Merhaba !
2 gündür bloga giremedim.Şehir dışında olduğum için biraz wi-fi sıkıntısı çektiğim için bloguma uğrayamadım.Bugün evime döndüm ve gerçekten iyi ki dönmüşüm çünkü Marc Jacobs film galası gibi bir defile yaptı ve gerçekten New York Moda Haftası'nın tasarım bakımından olmasa da konsept bakımından gelmiş geçmiş en iyi defilesiydi.İlk olarak size defilenin konseptinden bahsedeyim ; açık hava sineması şeklinde tasarlanmış koltuklar , film galasındaymış gibi hissedeceğiniz kırmızı halı ve defileyi izlerken yiyebileceğiniz marc by marc jacobs temalı kovalardaki patlamış mısırlar .
Şimdi sıra tasarımlarda ; Ben tasarımlarda bayağı arada kaldım yani işlemeler güzel , kesimler güzel değil ; kesimler güzel , işlemeler güzel değil.Yani yine de eleştiremeyiz çünkü o Marc Jacobs :) Hoşuma giden tasarımları yine yorumlamak istiyorum .
Not:ABONE OLUP BANA DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM VE RESİMLERİ HD GÖRMEK İSTERSENİZ ÜSTÜNE TIKLAMANZ YETERLİ OLACAK :)
                                                                                                                          Xox Şevval,


Bella Hadid'in taşıdığı bu tasarımın renk tonlaması ve işlemelerini çok beğendim.Ceketin renginin kiremit rengi ve kırmızıyla uyumu çok hoşuma gitti .Büstiyer ve şorta diyecek lafım yok ;)

     Bu tasarıma tek kelimeyle bayıldım.Normalde lacivert-siyah uyumu hoşuma gitmese de bu tasarımda gözüme battığını söylersem yanlış olur.Hardal rengini  seven bir insanım zaten.Bu sebeple bu tasarımda süzgecimden hıphızlı geçenlerden bir tanesi ;)
        Kendall Jenner'ın taşımasıyla daha da gözüme hitap eden lacivert , kırmızı ve beyaz renklerinden oluşmuş bu elbise gerçekten başarılı olmuş fakat ayakkabı konusunda aynı şei söylemek isterdim ama söyleyemeyeceğim .Bu defilede bütün kötü yorumlarımı sanırım ayakkabılar topladı . Bana biraz demode geldiler çünkü aa yinede kombinleme bakımından tam not aldı bu tasarımlar :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder