New York Moda Haftası ; Diane von Furstenberg İlkbahar-Yaz 2016

Merhaba !
Yine akşam akşam bloga yazan kız benim ;) Bugün neredeyse bütün defileleri izledim.Alexander Wang olsun Vera Wang olsun bayağı defileyi bitirdim fakat ilk önce defilesinde Karlie Kloss, Irina Shayk , Bella Hadid , Gigi Hadid ve Kendall Jenner gibi ünlü isimleri podyuma çıkartıp biraz ''gypsy'' biraz ''ispanyol'' teması işeyen Diane von Furstenberg var.
Bu sezonda gerçekten çok güzel renkler kullanmış , tasarımların kesimleri çok natural ve bu defileye daha güzel bir hava katmış.Ben tasarımları çok beğendim.Biraz tasarımlardan yorumlayayım .
Not:Bloga abone olup , takibe almayı ve yorum bırakmayı unutmayın.Eleştiriye açığım ve resimleri hd görmek isterseniz üstüne tıklamanız yeterli :)
                                                                                                                   Xox Şevval ,

Ben puantiyeyi seven bir insan olarak bu tasarıma bayıldım ; aslında tasarım birbirinden ayrı iki parçayken bile birmiş gibi duruyor ve bu çok hoşuma gitti.E tabii Karlie Kloss'un da bunu taşıması ayrı bir artı olmuş.
Bu elbiseyi çok beğendim gerek kumaşı gerek üstündeki minik çiçek detayları çok hoşuma gitti.Bu yaz beyaz moda olacak  gibi görünüyor ;)
Bu gömlekler bu yıl da çok revaçtaydı ve seneye de revaçta olacak gibi geldi bana.Şalvar model pantolonlarsa benim bu yazki favorimdi içinde hem rahat hissedip hem şık görünebileceğinizin kanıtı .Bir de DVF bunu ipek kumaştan yapınca daha da güzel ve şık bir tasarım ortaya çıkmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder